معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی انویدیا استفاده معلولان از خدمات دانش‌بنیان توان‌بخشی آسان‌تر می‌شود کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است
سرخط خبرها

زیرساخت‌ها و آنتن‌های اینترنتی اپراتور‌های کشور برای پیاده‌روی اربعین تقویت شدند

  • کد خبر: ۱۷۰۱۳۱
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
زیرساخت‌ها و آنتن‌های اینترنتی اپراتور‌های کشور برای پیاده‌روی اربعین تقویت شدند
جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برای بررسی اقدامات و ارائه تسهیلات به زوار اربعین برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز - در جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین، وزیر ارتباطات به ارائه خدمات باکیفیت و متنوع ارتباطی به زوار اربعین حسینی تاکید کرد و دستوراتی را به سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برای برنامه ریزی و ساماندهی خدمات این سازمان‌ها برای ایام اربعین حسینی ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش، هر ساله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به وظایف و مسئولیت‌های خود تلاش کرده که بهترین سرویس‌ها و خدمات خود را در ایام اربعین حسینی به زوار از مبدا مسیر‌ها در ایران تا مقصد آنان در نجف و کربلا ارائه کند.

به همین منظور وزیر ارتباطات در دیدار‌هایی با مسؤولان عراقی در زمینه تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در مسیر‌های زوار در عراق و ارائه سرویس‌های باکیفیت مذاکراتی انجام داد.

همچنین کمیته‌ای در وزارت ارتباطات با عنوان کمیته هماهنگی مراسم اربعین تشکیل شده که با همراهی و همکاری شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه هر ساله برای ارائه خدمات بهتر نسبت به سال قبل برنامه ریزی و تمهیدات لازم را آماده می‌کنند.

در این زمینه می‌توان اشاره‌ای داشت به پژوهشگاه فضایی که بر اساس تجربیات خود در سال قبل با نصب بالن مخابراتی در مرز مهران به ارائه اینترنت رایگان از طریق وای فای به زوار پرداخت.

شرکت ملی پست نیز در سال گذشته نرم‌افزاری با نام «پست‌یافته» برای تسهیل سفر زائران به عتبات عالیات طراحی و راه‌اندازی کرد که از طریق آن اسناد مفقوده به صاحبان آن‌ها را عودت داده شد.

همچنین بر اساس هماهنگی انجام شده با اپراتور‌های تلفن همراه و شرکت مخابرات، زیرساخت‌ها و آنتن‌های این اپراتور‌ها در طول مسیر و مرز‌های مشترک با عراق تقویت شد تا مردم از کیفیت بهتر ارتباطی بهره‌مند شوند.

شرکت ارتباطات زیرساخت نیز بر اساس وظایف ذاتی خود، شبکه ارتباطی خود را در طول مسیر را تقویت و پهنای باند مورد نیاز اپراتور‌ها در این حوزه را تأمین کرد.

در سال جاری نیز با پیگیری و تأکیدات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمات و سرویس‌های بهتر و متنوع‌تری نسبت به سال گذشته به وزار اربعین ارائه می‌شود که در این زمینه اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->